Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T19:52:37+03:00
Fiecare carte are un cuprins.
I-am pus carti o prefata.
Am cautat in dex ce inseamna postfata.
Am cumparat toata colectia de carti. :)
Colectia de carti a fost rentregita.
Cuprinsul carti mele are multe opere.
Doamna ne-a intrebat ce este accea o postfata.

te rog mai multe iti pun cel mai bun raspuns te rogg
ms
2014-10-04T19:53:34+03:00
In carte autorul a cuprins toate detaliile din padure.
in prefata cartea are un text numit cuvant inainte
la poasfata am gasit capitolele din carte