Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T19:31:02+03:00


Este prezent eul liric prin marcile sale gramaticale, modul de expunere specific e descrierea, limajul e expresiv si se foloseste timpul present sau imperfect...Ah da, si autorul isi exprima direct sentimentele:D


1 5 1
  • Utilizator Brainly
2014-10-04T19:40:29+03:00
1.Genul liric cuprinde toate operele in care autorul isi exprima gandurile si sentimentele in mod direct prin intermediul figurilor de stil si a imaginilor artistice .
2.Este in versuri.
3.Este prezent eul liric , reprezentat de marcile lexicogramaticale :
a)pronume de persoana I sau a II-a sau adj. pronominale de persoana I sau a II-a
b)verbe de persoana I sau a II-a
c)vocative
d)interjectii etc.
4.Sunt prezente elementele de prozodie(masura , rima , ritm)
5.Modul predominant de expunere este descrierea , cateodata impletita cu monologul liric .

Sper ca te-am ajutat ! Bafta !!









































2 5 2