Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T19:27:02+03:00
Ochii negri ca mura.(comparatie)
Obraji imbujorati.(epitet)
Privirea scanteietoare.(epitet)
Luminoasa fata.(inversiune)
Ochii ii fugeau de bucurie la vederea....(personificare)
2014-10-04T19:36:37+03:00
Părul auriu- epitet
buzele roşii ca sângele - comparatie
încântătoare faţă - inversiune
vor curge lacrimile - personificare
îmbrăţişare caldă- epitet
Sper că te-am ajutat.. :) spor la lucru! :p

1 5 1