Răspunsuri

2014-10-04T18:59:33+03:00
Designer vestimentar/Moda este un obicei, o deprindere colectiva, specifica la un moment dat unui mediu social. Termenul de "la moda" se aplica de obicei unei persoane care poarta haine sau accesorii care fac parte din tendintele modei actuale, chiar daca moda include mai multe ramuri.Moda se schimba foarte repede; este suficient ca cineva sa descopere ceva mai bun si mai frumos, dupa care toata lumea va vrea acel produs, moda schimbandu-se cu o viteza incredibila.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T19:09:37+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Profesia de designer vestimentar nu este o meserie  tocmai usoara. Moda se schimba repede, iar tu trebuie sa fii creativ si sa iesi pe piata cu haine care sa prinda la public. Trebuie sa iesi in evidenta prin ceea ce faci. Hainele tale trebuie sa treaca testul celor mai aspri critici vestimentari. Pentru a crea haine care sa fie appreciate, trebuie sa te interesezi despre preferintele si nevoile oamenilor. Insa aceasta meserie este speciala si pentru a ajunge un designer de success trebuie sa te dedici trup si suflet acestei profesii.
5 4 5