Răspunsuri

2014-10-04T19:38:49+03:00
Intre doua numere reale distincte, exista o infinitate de numere raționale si o infinitate de numere iraționale. 
Deci intre 1.2  si  1.3 sunt o infinitate de numere irationale, deci nu le putem scrie pe toate.
Iata cateva exemple:

1,201234567891011121314....
1.20234567891011121314....
1,203456789101112131415....
1,2045678910111213141516...
...............................................................
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-04T19:46:15+03:00
1,2=√1,44
1,3=√1,69
Intre cele 2 numere sunt o infinitate de numere.
Răspunsul scris ca interval: (1,2; 1,3)- (1,2; 1,3)ПQ
=> adică numerele din interval care sunt iraționale. .. П=intersectat, Q=nr rationale
Cu plăcere! :)
Multimea numerelor rationale se noteaza cu Q.
cred ca trebuia multimea nr reale
Dacă reunesti mulțimea nr rationale cu mulțimea celor iraționale vei obține mulțimea numerelor reale. În problema ta este nevoie de Q, adică de numerele rationale. Dacă din intervalul (1,2; 1,3) scazi numerele rationale vor rămâne cele iraționale...
ok