Inlocuiti vebul a bate cu un sinonim potrivit:
Pe Alex l-a batut un coleg.
Bate cineva la usa.
Bunicul bate covoarele.
In sac,merele s-au batut.
Bate clopotul la biserica.
Stefan cel Mare i-a batut pe turci.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T18:37:31+03:00
Inlocuiti vebul a bate cu un sinonim potrivit:

Pe Alex l-a lovit un coleg.
Ciocane cineva la usa.
Bunicul scutura covoarele.
In sac,merele s-au strivit/zdrobit.
Suna clopotul la biserica.
Stefan cel Mare i-a invins pe turci.
36 4 36
2014-10-04T18:42:08+03:00


1.l-a lovit

2.ciocaneste

3.batatoreste

4.se strivesc

5.suna

6.a biruit

8 4 8