Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T17:43:40+03:00
A venit toamna cetoasa,  Frunzele au ruginit, Vremea este racoroasa, Florile au ofilit.   Ploi marunte-ncep sa cada, Dealurile sunt pustii, S-au sfarsit de prin ograda Jocurile de copii.
e frumoasa dar mai trebuie sa contina si tarani gospodari
2014-10-04T17:53:03+03:00
                                                          Toamna                                                                      Frunzele codriilor sunt ofilite si ruginii,pasarile canta pe crengile copacilor,taranii umbla hai hui pe strazi,hoti fura din gospodariile mele.Eu umblu pe ogoare vazand teroristii care tot omoara.Asta-i romania!!!

iar m-am grabit si am apasat pe enter
Duminica am mers la muzeul de arta / Si de indata ce am iesit pe poarta / M-a prins in plasa atmosfera de toamna:/ Gospodari aducand legume la piata/ Un domn asteptand cu rabdare o doamna/ Codrii fosnitori tematori ca ingheata./ Culorile toamnei le-am regasit in tablouri/ Ploaia ploua cu multe zerouri/ Picaturile cad un milion, o suta, o mie/ Pasarele, frunze, poc, pic/ E duminica si au inchis muzeul de arta
S-a inchis o usa si s-a deschis o poarta.
este cam complicat pentru clasa a 4-a:)
dar m-am amuzat compunand-o, multumesc!!