Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T17:14:31+03:00
Acest proverb de fapt ne ilustreaza ca cei mai multi prieteni sunt falsi si nu ar fi instare sa iti dea o mana de ajutor daca ai cazut in prapastie. Si de ce? Simplu fiindca toata lumea este egoista si s-ar salva numai pe sine. Si din gramada mare de prieteni pe care o avem doar 2 ar putea fi prieteni adevarati. De aceea si proverbul zice prietenii la nevoie se cunosc. Cand iti merge bine de obicei esti inconjurat de oameni cu doua fete dar cand ai probleme toti te lasa sau poate unul este langa tine. Cel mai bun sfat nu crede in prieteni ca te pot trada usor si fara sa iti dai cu seama. Acum nu inseamna ca nu o sa gasim prieteni adevarati insa cam greu deoarece sunt pe cale de disparitie metaforic vorbind.
2014-10-04T17:14:45+03:00
Deoarece prieteni adevarati stau cu tine tot timpul.Iar cei falsi te lasa la greu