Răspunsuri

2014-10-04T16:52:02+03:00
Sentimente,
 slova .....................

emoție = înduioșare
cuvinte = termen, vorbă
emotie senzatii induiosare, cuvinte intelegere stire veste zvon vorba motiv
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T16:54:50+03:00
Emotie= reactie afectiva de intensitate mijlocie si de durata relativ scurta ; 
 cuvinte = unitatea de baza a vocabularului care reprezinta asocierea unui sens .                    Sper ca te-am ajutat si ca sunt bune !!!!!!
1 5 1