22. a) Stiind ca x + 2y + 13 = 24 , determinati 18 + 2y + x ;
b) Stiind ca 2x + 3y + 17 = 38 ,determinati 3y + 29 + 2x .
Va roooooooooooooooogggggggggggg diiiiiiiiiiiiiiiin suuuuuuuuuuuuuuufleeeeeetttttttt !
Cu rezolvare completa , va rog !!!!!!!!!!!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T16:39:16+03:00
A) x + 2y = 24 - 13
x + 2y = 11
18 + 11 = 29
b) 2x + 3y = 38 - 17
2x + 3y = 11
29 + 11 = 40
2014-10-04T16:55:46+03:00
X+2y+13+5=?
24+5=29
B)2x+3y+29=?
2x+3y+17+12=38+12=50
1 1 1