Ce ati spune unor persoane care afirma:
-Nu merita sa ne prezentam la alegeri, chiar daca acestea sunt libere. Cei care vor ajunge la putere, o vor folosi sa se imbogateasca si nu se vor mai gandi la cei multi, decat in preajma urmatoarelor alegeri.

-Oamenii obisnuiti n-ar trebui sa se amestece in politica; este prea complicata. La ea se pricep doar politicienii.

-Cetatenilor cu varsta peste 65 de ani sa nu li se permita sa voteze.Au pierdut contactul cu viata reala, nu ii mai inteleg pe cei tineri si nu isi mai dau seama incotro ar trebui sa ne indreptam.

2

Răspunsuri

2014-10-04T16:38:55+03:00
-Este adevarat ce spui,dar nu intotdeauna se intampla ca cel ales sa fie cum l-ai descris tu.Trebuie sa speram la mai bine pentru ca chiar daca suntem constienti ca pana acum s-a intamplat ceea ce spui,trebuie sa mergem la vot,daca vrem sa schimbam ceva.Pe noi efectiv nu ne costa nimic,asa ca : Mergeti la vot si fi-ti optimisti!! Doar asa vom invinge!!

-Nu este adevarat!! Politicienii din ziua de astazi sunt oamenii obisnuiti ca si noi,doar ca au o vechime in sistem.

-Depinde de viata care au avut-o pana la acea varsta.Unii pot fi mai lucizi decat noi de 100 de ori!Ei sunt mult mai experimentati decat cei tineri.






2 2 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T16:39:52+03:00
La prima intrebare, as fi de acord cu cel ce a spus asta. De ce ? Deoarece politicienii " mituiesc " oamenii inainte de alegeri, iar dupa nu ii mai intereseaza de ei, deci cei care voteaza nu se vor alege cu absolut nimic, insa castigatorul da.

La a doua intrebare sunt pe de-o parte de-acord, pe de alta parte nu. Politica este foarte imbarligata si complicata, iar oamenii de rand nu o pot intelege pe de-ajuns de mult ca politicienii ( nici ei nu prea inteleg aceasta " politica " :))) ) , insa exista si oameni care au aceasta pasiune, dar care nu sunt politicieni deoarece nu vor sau le place altceva mai mult. Deci ar trebui sa voteze numai acestia !

La ultima intrebre nu sunt de acord, deoarece eu cred ca cei cu varsta de peste 65 de ani sunt mai pasionati de politica decat cei cu mai putin de 65 ani din cauza serviciului sau al copiilor mici. Deci batranii sunt mai interesati de politica, deoarece cam asta se arata toata ziua la televizor sau in ziare si este un subiect foarte discutat de catre ei. 
2 5 2