Ajutatima va rog e urent
Scoateti factorul comun apoi calculati
a. 3*3+3*5
b.6*11+6*7+6*9
c.6+12+36
d.4*13-4*7
e.99-66
f.24*6-6*4
g.8*5-5*7+6*5

2
a. 3*3+3*5 =3(3+5) =>a=3*8=>a=24
b.6*11+6*7+6*9 => b=6(11+7+9)=>b= 6*27=>b= 162
c.6+12+36=6(1+2+6) =>c=6*9=54
e.99-66= 33(3-2) =>e=33
f.24*6-6*4 =>f=6(24-4)=>f=6*20=>=120
g.8*5-5*7+6*5 =>g=5(8-7+6)=>g=5*12=>g=60
multumesc

Răspunsuri

2014-10-04T16:35:40+03:00
A. 3(3 + 5) = 3 * 8 = 24
b. 6(11 + 7 + 9) = 6 * 27 = 162
c. 6(1 + 2 + 6) = 6 * 9 = 54
d. 4(13 - 7) = 4 * 6 = 24
e. 3(33 - 22) = 3 * 11 = 33
f. 24(6 - 1) = 24 * 5 = 120
g. 5(8 - 7 + 6) = 5 * 7 = 35
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T16:46:19+03:00
A) 3 (3+5)
b) 6 (11+7+9)
c) 6 (1+2+6)
d) 4 (13-7)
e) 3 (33-22)
f) 6 (24-4)
g) 5 (8-7+6)
2 3 2