Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T16:18:32+03:00
Indicatif present:
Je veux
Tu veux
Il/Elle veut
Nous voulons
Vous voulez
Ils/Elles veulent

El vrea=Il veut
  • Iwa
  • Ambiţios
2014-10-04T16:20:25+03:00
A vrea in franceza e vouloir
:) El vrea la prezent e  Il veut. t(e terminatia persoanei 3 singular)
vouloir
Je veux
Tu veux
Il elle veut
Nous voulons
Vous voulez
Ils\elles voulent