Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T16:04:43+03:00
Buna Daniel.
As vrea sa iti zic ceva care te va bucura ..
Pe data de 21 octombrie as vrea sa vii la ziua mea de nastere cu mare bucurie.
Nu imi trebuie cadou ,cadoul meu de ziua mea esti tu :*
O sa te servesc cu cele mai bune mancaruri si deserturi :D
Si cand o sa pleci nu o sa pleci cu mana goala si cu o amintire de neuitat !
Cu drag Franciscco
3 4 3
2014-10-04T16:05:43+03:00
 salut 
ma numesc ....................
as dori sa te invit la  ziua mea  de nastere 
pe data de .......... la ora .........  
la localul .............(daca faci acasa adresa de acasa)
te rog sa te imbraci dupa temetica care va fi ......................
te astept cu nerabdare prietena (prietenul)............
sper sa te vei simti bine si vei avea impresii uimitoare
cu mult drag ..............

scuze nu am inteles cu ce ar putea veni la ziua mea