Răspunsuri

2014-10-04T15:46:15+03:00
Poate cu un sufix pentru cuvintele ca daca da atunci: Portita,Cosulet,Strugurei si Nucusoare.
10 3 10
formati cate un derivat cu sufix de la ulltimele patru substantive din textul de mai sus .Cuvintele sunt cos ,struguri ,nuci ,poarta
asa am facut
mss ..imi pare rau ca nu pot sa te ajut
Aha. Dar e bine ce ti-am scris nu?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T15:48:06+03:00
Portar ,cosulesc,strugureste,nucis.
care sunt sufixele de aici ? : bunicel bunisor , banut ,a imbuna
bunicar ,bunisis ,banuesc,imbunator
toate sunt ?