Care este complementul si atributul propozitiei : Ploaia cadea molcom.

2
Pot sa iti mai dau ??
,,de stejat''=atribut substantival
Comentariul a fost şters
Aburi albiciosi le acopereau. Care este complementul si atributul?
complement:nu este; atribut:albiciosi; le:complement; aburi:subiect;

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T15:40:00+03:00
,,molcom''=complement circumstantial de mod 
1 5 1
2014-10-04T15:42:49+03:00
Cadea-complement indirect eprimat prin verb
molcom-atribut eprimat prin adverb de mod