Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-04T15:27:29+03:00
(x-2)(x+1)=
x²+x-2x-2=
x²-x-2
Pentru a nu uita sa înmulțești ceva le poți lua într-o anumita oridine:
-primul nr din prima paranteza înmulțit, pe rand cu ambele nr din a2a
-al doilea nr din prima înmulțit cu numerele din a 2 - a paranteza

1 5 1
2014-10-04T15:31:13+03:00
X patrat(la puterea a 2-a)+x-2x-2= x patrat-x-2