Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T15:21:21+03:00
Copilaria=format prin derivare cu sufixul '-aria' de la substantivul copil
cosul=format prin derivare cu sufixul '-ul' de la substantivul cos
da
asteapta umpic
vremea=format prin derivare cu sufixul '-a'
reintru=format prin derivare cu prefixul 're-'
Cosul si casa sunt cuvinte formate prin articulare cu articol hotarat nu prin derivare.
2014-10-04T15:23:09+03:00
Cuvintele derivate din text sunt:
copilaria- cuvant format prin derivare cu sufixul ,, aria,, adaugat cuvantului de baza ,, copil,,
Eu am identificat doar un cuvant derivat.
2 4 2