construieste enunturi in care substantivul bunicul sa aiba urmatoarele functii sintactice: subiect ............................................................................................................................................... atribut ............................................................................................................................................ complement ...................................................................................................................................

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T15:11:17+03:00
Bunicul este cea mai importanta persoana din viata mea(subiect)
Sfaturile bunicului ma ajuta foarte mult(atribut)
Ii spun bunicului totul(complement)
10 3 10
2014-10-04T15:13:46+03:00
Bunicul se duce la magazin.(subiect)
Andrei se duce la magazin cu bunicul.(complement)
Casa bunicului este frumoasa.(atribut)

Sper ca ti-am fost de ajutor!!!




1 5 1