Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T15:12:28+03:00
3.A vrut sa se mute anul trecut    4.Cand el avea 8 ani,a planuit sa se duca in orasul Dino
mersi
cu mare placere
la 5. e We didn-t relax after the party
Noi nu ne-am relaxat dupa petrecere
Pitilici uite-te la mesaj
2014-10-04T15:23:17+03:00
3 A vrut sa se mute din casa anul trecut
4 Cand el avea 8 ani, a planificat sa mearga in orasul Dino
marinela tradu asta plsss la 5. e We didn-t relax after the party
ok
Nu mam relaxat dupa petrecere
We = noi; deci se traduce: Nu ne-am relaxat dupa petrecere.