Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T15:15:41+03:00
Titlul poeziei ,, Toamna,, scrisa de Octavian Goga este alcatuit dintr-un substantiv , comun, ,, toamna,, articulat cu articolul eclitic ,, a ,,  care reprezinta un indiciu temparal cand au loc cele spuse de catre poet, care ne introduc intr-o atmosfera de sensibilitatea si nostalgia timpului de toamna, care pe poet il face sa exteriorizeze sentimente de tristete suferind alaturi de puiul golas de ciocarlie, sufletul simtind vibratii profunde catre tristetea peisajului din taramurile sale .Poetul transmite un sentiment profund care ne strapunge fiecare coltisor al inimii. 
14 4 14
2014-10-04T15:16:30+03:00
In poeziie se vb.exact pe subiectul titlului adica autorul a ales sa punan titlu simple care are legatura cu poezia
10 4 10