Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T14:43:23+03:00
Înnămoli , înnegri , înnorat , înnoroiat ,înnoit 
74 4 74
Pe toete
bluzita - diminutivare , a descoase derivare cu prefixul des , a faptui derivare de la fapta cu -ui (sufix) , inimos de la inima prin derivare cu sufixul -os
Si astea inimos a inmuguri lungan a prelucra
inimos de la inima prin derivare cu sufixul -os , a inmuguri derivare cu pref. in , lungan de la lung cu -un , a prelucra derivare cu -pre
multumesc mult
2014-10-04T14:44:45+03:00
Innamolit, innegrit, innorat, innoroit, innoit
31 4 31