Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-04T15:00:18+03:00
Aproximativ 158,9873 l are un baril,iar un galon 3,78541178 l
6 2 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T17:19:36+03:00

Baril-ul de petrol este o unitate de volum echivalentă a 42 galoane americane, care sunt aproximativ echivalente cu 158,9873 litri sau 34,97231575 galoane imperiale. Se folosește în principal pentru a defini producția și consumul de petrol.

       10 galoane americane (internaționale) sunt echivalente cu 8,327 galoane imperiale. Galonul imperial este aproximativ cu 20% mai mare decât cel american.În Statele Unite , un galon este echivalent cu 3,78541178 litri, și această valoare este folosită pe plan internațional

2 4 2