Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T14:00:34+03:00
3 supra 4 din x =90
x=90ori 4 supra 3
x=120
nu prea mai am timp :(
Sa se afle doua numere stiind ca primul numar este 5/2 din al doilea si suma lor este 14. Mersi oricum ! :*
a=5 supra 2 ori b
a+b=14
5supra22 ori b+b supra1=14 amplificam b supra 1 cu 2 si rezulta 5 supra 2 ori b +2b supra 2 =14;7b supra2=15 supra1 rezulta 7b =14 ori 2 ;7b=28;b=28:7;b=4 si a =14-4 ;a =10
2014-10-04T14:05:50+03:00
Nu se poate afla, 90:4 este o împărţire cu rest.
Rezolvarea ar fi fost:
 \frac{3}{4} din 90
90:4x3=
Deoarece este împărţire cu rest, nu se poate afla.



Daca ai scris tu "rezolvarea corecta", comenteaza la postul tau, daca ai vazut ca persoana ti-a multumit, nu trebuia sa comentezi unde era gresit. Vezi-ti de comentariile tale si nu mai contrazice pe altii, cred ca ai facut mate cu femeia de servici.
vezi ca se scrie de ,,serviciu'' si cu ea cred ca ai facut tu ca esti bata
Bye-bye, Einstein. :)
120 e raspunsul in carte:))
Tot estia ,,destepti'' fac scandal si se dau ei mari si tari ca nu stiu nimic