Răspunsuri

2014-10-04T13:51:46+03:00
228:2=114(perimetrul)
x-latimea
x+2-lungimea
x+x+2=114
2x=114-2
2x=112
x=56(latimea)
56+2=58(lungimea)

a+a+2+a+4+a+6=228
4a+12=228,4a=216,a=54,a+2=56,a+4=58+a+6=60
deci numerele sunt 54 56 58 si 60
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T13:52:49+03:00
X+1+x+2+x+3+x+4=228
4x+10=228
4x=228-10
4x=218
x=218/4
x=54.5
1 latura = 54.5+1=55.5
2 latura = 54.5+2=56.5
3 latura = 54.5+3=57.5
4 latura = 54.5+4=58.5 
3 5 3