Pentru a confectiona 4 sacouri barbatesti sunt necesari 12 m de stofa. Cati m de stofa sunt necesari pentru a confectiona 9 sacouri de acelasi fel?
:-*

2
cu segmente?
4xa=12 a=12:4 a=3(metri de stofa pentru un sacou) ax9=27
Nu fara
Pai 12:4 = 3 si faci 3x9=27 ;)

Răspunsuri

2014-02-19T18:57:34+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-19T19:00:54+02:00
1.Cati metri sunt necesari pentru un sacou ?
 12:4=3 metri
2.Cati metri sunt necesari pentru 9 sacouri ?
 9x3=27 metri
 R: 27 metri
Multumesc mult amandurora ! :-* Jasminestefan & Alexandrapop