Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T13:39:46+03:00
 18 < M6 > 168
M6 = { 24 , 30 , 36 , 42 , 48 , 54 , 60 , 66 , 72 , 78 , 84 , 90 , 96 , 102 , 108 , 114 , 120 , 126 , 132 , 138 , 144 , 150 , 156 , 162 }

18 < M8 > 168
M8 = { 27 , 36 , 45 , 54 , 63 , 72 , 81 , 90 , 99 , 108 , 117 , 126 , 135 , 144 , 153 , 162 }

⇒ Multimea nr. comune = { 36 , 54 , 72 , 90 , 108 , 126 , 144 , 162 }
16 4 16
2014-10-04T13:48:35+03:00
 36 , 54 , 72 , 90 , 108 , 126 , 144 , 162 
_______________________________
4 4 4