Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T13:26:59+03:00
a+ 2b-3c=23

2a+b+ 6c=61

----------------------

adunam ambele ecuatii si obtinem

a+ 2b-3c+2a+b+ 6c=23+61
3a+3b+3c=84
3(a+b+c)=84
a+b+c=84/3
a+b+c=28
multumesc
Si eu iti multumesc
Cu placere.
Scuze, trebuia sa scriu la alta intrebare.
2014-10-04T13:28:59+03:00
A + 2b - 3c = 23
2a + b + 6c = 61
Adunam pe verticala .
⇒ 3a + 3b + 3c = 84
3 ( a + b + c ) = 84
a + b + c = 28