Răspunsuri

2014-10-04T13:18:34+03:00
Cratima :)

Sper ca acesta este raspunsul corect 
Cand cade o vocala... ex sa-ntors...a cazut î din intors. Marchaza faptul ca vb. Repede nu mai pronuntam î .....asta este
CRATIMA MARCHEAZA CADEREA ACCIDENTALA A UEI VOCALE SAU PRONUNTAREA A DOUA PARTI DE VORBIRE DIFERITE INTR-O SILABA
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T13:20:34+03:00
Marcheaza pronuntarea a doua parti de vorbire diferite in aceasi silaba
1 5 1