Răspunsuri

2014-10-04T13:11:50+03:00
 \frac{6}{ \sqrt{18} } = \frac{6 \sqrt{18} }{18} = \frac{ \sqrt{18} }{3}


(am amplificat cu rad 18)
Pai asa am facut sieu dar la razpunsuri zice ca da radical din 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T13:14:44+03:00
Amplifici 6/rad18 cu rad18 = 6rad18/18 = rad18/3
Amplifici cu rad2 = rad54/12=3rad2/12=rad2/4
7 radical 3 supra radical din 56 cat fac tebrog
Te rog
amplifici cu rad56
calculezi tu