Răspunsuri

2014-10-04T13:11:40+03:00
18-2x{34x5-2x[6+3x(916x99-802x113)-99]}=
(916 x99-802x113)=90684-90626=58
[6 +3x58 -99]= 6+174-99=180-99=81
{34x5-2x81}= 170-162=8

deci 18-2x8=18-16=2
 Daca consideri ca te-am ajutat da-mi cel mai bun raspuns , mersi . Succes la copiat:)
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T13:15:56+03:00
=18-2{170-2[6+3(90684-90626)-99]}=
=18-2[170-2(6+3x58-99)]=
=18-2(170-2x81)=
=18-2x8=
=18-16=
=2
2 5 2