Explicați ce înțeles are cuvântul depozitul in fraza:
Limba este tezaurul cel mai pretios pe care-l mostenesc copiii de la părinți,depozitul cel mai sacru lăsat de generatiile trecute si merita a fi pastrat cu sfintenie de generatiile care-l primesc. (V.Alecsandri)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T12:53:02+03:00
Dupa parerea mea, cuvantul ,,depozitul" din structura data spre analiza are sensul de memorie, deoarece limba pe care o vorbesc parintii in preajma noastra, este limba cu care ne invatam, incepand sa rostim aceleasi cuvinte ca ei, sa demonstram ca putem sa o facem, ca suntem speciali si nimeni si nimic nu ne poate lua asta!
1 5 1
2014-10-04T12:56:15+03:00
Depozitul=Rezerva de cuvinte , cumul de cuvinte.
Cumul de cuvinte pastrat de-a lungul timpului*
asa.
Dai cel mai bun raspuns te rog?