Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-19T18:47:09+02:00
A |_|_|_| +4
b |_|
a+b=140
140-4=136(suma partilor egale)
136:4=34(b)
34x3+4=106(a)


sper ca ai inteles

daca te-am ajutat imi poti da si cel mai bun raspuns te rog?
ti-as da, dar nu-mi apare .
imi apare decat "Multumesc","Raporteaza",si "Voteaza".
  • Utilizator Brainly
2014-02-19T18:47:34+02:00
A.I____I
b.I____I____I____I4I
 140-4=136 ( suma partilor egale)
 136:4=34 (nr.a)
 34x3+4=106 (nr.b)
 
esti in clasa a IV-a sau a V-a ca ai pus ca ai 11 ani si ca esti in scoala primara
a IV a si fac 11 in septembrie
nu am pus eu ca am 11 , m-am logat direct cu contul meu de facebook si asa a luat de acolo informatia
a ok multi inainte si felicitari pentru ca sti atat de multe la matematica :D
Multumesc !