Numerele 3,8 și 5 sunt reprezentate pe aceiași axa a numerelor prin punctele A , B respectiv C . Stabiliți valoarea de adevăr pentru fiecare din următoarele propoziții :
p: ,, C este intre A și B "
q: ,, C este intre A și B "
r: ,, B este intre A și C "
Vă rog !!! :(

2

Răspunsuri

2014-10-04T12:52:00+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T12:53:58+03:00
Cam asta ar fi desenul :

Deci : A , A , F