Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-19T18:58:15+02:00
A fi elev in clasa 6 inseamna a trece la o noua etapa a vietii.In aceasta etapa a inveti te maturizezi,inveti lucruri noi,interesante si captivante.Iti faci o multime de prieteni si anume prieteni in care sa ai incredere.Dar trebuie sa si invatam deoarece invatatura e mama cunostintelor.Avem teme noi,subiecte noi la care suntem nerabdatori sa raspundem si sa la invatam.In clasa a 6 te gindesti mai mult la viata si vrei sa afli ceea ce nu stiu altii.Aici faci cunostinta cu noi profesori care iti vor fi ca o caluza in viata.In problemele personale te vor ajuta parintii care iti vor fi ca un scut de aparare.La sfirsit de saptamina cu totii vom vrea un weechend odihnitor si linistit dar totusi nu te vei abtine sa te gindesti la scoala mult iubita.Invata in orice clasa deoareceiti va prinde bine in viata!!!
22 4 22
2014-02-19T18:59:08+02:00
Era o zi insorita de primavar.Impreuna cu clasa mea am plecat in excursie la munte unde ne vom intalni cu clasa a 6 a.                                                                                             Drumul a fost lung dar am ajuns.Acolo copii de clasa a 6 a ne intrebau cum este in clasa a 5 a,daca ni se pare greu sau usor.Le-am spus ca nu este nici  greu dar nici usor.Un elev mi-a zis ca in clasa a 6 a la inceput este ca si in a 5 a dar pe urma este mai greu.Matematica se imparte in doua: geomentrie si algebra,romana ne invata lucruri noi despre partile de vorbire invatate,biologia ne povesteste despre animale,geografia studiaza continentul Europa iar Istoria turcii.Fizica este o materie noua si complicata dar daca intelegi matematica fizica e floare la ureche.Nu este greu pe clasa a 6a daca inveti.In fiecare zi inveti lucruri noi si descoperi lumea in care traiesti.                   Asta e clasa a 6 a.Niciodata nu trebuie sa te sperie scoala,ea te invata lucruri noi nu lucruri neajutatoare.
12 3 12