Răspunsuri

2014-02-19T18:47:07+02:00
Cu toti stim ca limba romana este limba materna , este limba noastra care ar trebui so vorbim atent , cu multa dragoste si respect . Limba romana  este cea mai sfinta comoara . Trebuie sa ne mindrim cu toti ca limba materna este limba romana , o limba frumoasa .
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-19T18:54:04+02:00
Limba romana este "hrana"ratiunii noastre o caliate spirituala pe care toti oamenii ar trebuii sa o stapaneasca si sa o detina. 
Ea stimuleaza gandirea si prin esenta ei se implica in complexul proces de dezvoltare a personalitatii umane ,ne ofera o opulenta a ratiunii si ne face sa ne simtim stapani pe sine.
Limba romana scoate din sufletul fiecarui om acea parte folositoare pe care o modeleaza  si o instruteaza cu cele mai vi culoti