Răspunsuri

2014-10-04T12:19:17+03:00
Acum 2 saptamani am fost invitat la aniversarea celui mai bun prieten al meu. Vestea a fost pe nepusa-masa deoarece nu ii cumparasem nici un cadou. Totusi stiam ce-si doreste si m-am dus sa-i cumpar lucrul mult visat.
In ziua petrecerii m-am imbracat frumos, am impachetat cadoul si m-am dus la petrecere. Cand am ajuns m-am intalnit cu sarbatoritul si i-am dat cadoul.
Petrecerea era una frumoasa, cu toti prietenii lui si ai mei. Unii din alte parti ale orasului, au facut tot posibilul sa ajunga la petrecere. 
Era atat de fericit mai ales ca toata familia sa era acolo.
Petrecerea s-a terminat si am plecat acasa.
Cand am ajuns le-am povestit parintilor ce bine m-am simtit la petrecere si cand a fot ziua mea, parintii mei mi-au facut o petrecere la fel ca a prietenului meu
sau daca ai vrea alta sa spui :)
E frumoasa și asta dar fami alta de 10 rânduri te rog
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-04T15:56:22+03:00
     Se apropia banchetul . Eu , ca inainte de orice alta petrecere speram sa fie diferit , adica sa nu stau pe scaun in timp ce colegii mei danseaza , cum se intampla de obicei . Asa eram eu ... mai timida .
     In fine ... mi-am pus rochia pe care mi-o cumparasem special pentru banchet ... rochia pentru care am strans bani timp de 3 luni ... M-am dat cu niste creion de ochi si lip gloss , mi-am pus pantofii negri primiti de la mama si gata ... eram pregatita sa plec catre liceu . Pe drum , m-am gandit la cum va arata totul ... mi-am imaginat banchetul perfect . Ajunsa acolo , am urcat scarile liceului si apoi direct in sala de festivitati . Era diferita de cum mi-am imaginat dar asta nu inseamna ca nu mi-a placut . Erau profesori , profesoare si cativa colegi . Pana au venit toti , am stat la masa cu o colega si am vorbit . Cand DJ-ul a dat drumul la muzica , m-am panicat ... eram sigura ca cineva ma va invita la dans , o colega sau un coleg ... iar eu , ca de obicei , nu stiam ce o sa spun ... nu ca nu stiu sa dansez , dar e ciudat ... mi-a dat seama ca va fi ca si la celelalte petreceri ... voi sta si ma voi indopa ca un porc si ceilalti se vor distra ... Si cea mai rea parte , baiatul de care imi placea nu venise . Ne intelegeam bine , ne cunosteam de 3 ani si speram ca in seara aceea sa-i spun ca il iubesc ....
     Trecuse jumatate de ora si incepusem sa ma plictisesc . Exact cand ieseam , el intra pe usa cu un trandafir . Ne-am salutat , am trecut pe langa el , crezand ca nu mi l-a cumparat mie . Dar apoi ma apuca de mana si ma intreaba :
     -De ce pleci ?
     -A ... pai , nu mai pot sa stau ... a intervenit ceva .
     -Poftim ? Imi pare rau ... aveam ceva sa-ti dau .
     Vad ca scoate trandafirul  de la spate . M-am facut rosie in obraji .
     -E pentru mine ?!
     -...
     -Multumesc , e superb - spun eu zambindu-i -.
     Pe o frunza scria "te iubesc" ... nici nu stiu ce lipsea .
     -Vrei sa dansam ? ma intreaba el .
     -Haide ...
     Apoi , ca-n filme ... DJ-ul pune muzica lenta ... Niciodata nu mi s-au intamplat atatea lucruri bune la rand . In acea seara am fost la cea mai frumoasa petrecere de pana atunci ... Am dansat cred ca pana la finalul petrecerii . Cand toata lumea obosise , noi inca dansam . Eram in centrul atentiei . Ceilalti mancau sau beau cate ceva , noi eram in picioare si dansam ... Nici nu credeam ca se poate mai bine .
     La finalul petrecerii , a vrut sa ma donduca acasa . Am mers seara , singuri , fara sa ne deranjeze nimeni . La un momendat s-a facut cam racoare , si mi-a dat sacoul lui . Chiar imi statea bine .
Am ajuns in fata casei mele , mi-am dat jos sacoul , i l-am dat si i-am zis:
     -Multumesc ca m-ai condus .
     -Placerea mea .
     Atunci , fara sa-mi dau seama , i-am dat un "pupic" pe obraz :
     -Cadoul meu ...
     A ras , ne-am imbratisat si am intrat in casa . Sper din tot sufletul sa nu uit ziua aia ... Sper ca o sa-mi amintesc sa le-o povestesc copiilor si nepotilor .
    


Ma dor degetele de la atata scris ... sper ca e buna ... BAFTA :) !!
    



















































Am luat 10 vineri dacă o sa mai am nevoie mă mai ajuți? Ști franceza, engleza.
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Pai ști sa traduci!
Te descurci la mate