Răspunsuri

2014-02-19T18:45:46+02:00
Comunicarea nonverbala este la fel de importanta ca cea vrebala.Daca la cea verbala oameni se controleaza de multa ori cand spun ceva(poti sa spui ca este din cauza diplomatiei),comunicarea verbala poate trada de multe ori intentiile interlocutorilor.Mimica fetei de cele mai mute ori spun mai mult decat o mie de cuvinte fiindca noi ca oameni nu putem sa ne controlom in totalitate sentimentele (indiferent ca sunt sentimente de fericire sau sentimente de ura).De cele mai multe ori iti dai seama de un om daca spune adevarul sau nu cu ajutorul mimici fetei si a pozitiei pe care o adepta cand vorbeste sau prin faptul ca evita sau nu evita contactul cu ochii.
2 2 2
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-19T22:15:32+02:00