Multumesc, dar am spus antonim, e bunsi asa ms mult,
Scuze din greseala m-am uitat si la alta intrebare cu sinonim si ti-am spus si tie fara sa vreau sinonime.La acest cuvant antonim ar fi a respinge...
Multumesc mult.
App. Cum pot sa folosesc cuvantul orasel ca atribut sau nume predicativ intr-o prop.?

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-19T18:39:17+02:00
A dezmierda-a alinta,a rasfata a cocoloși.
2 5 2
2014-02-19T18:50:13+02:00
Păi antonimul pentru a dezmierda este a respinge sau a ignora.
Sper că te-am ajutat! :)
App. Cum pot sa folosesc cuvantul orasel ca atribut sau nume predicativ intr-o prop.?