Răspunsuri

2014-10-04T11:03:48+03:00
Fulgerul este un arc luminos rezultat in urma unei descarcari electrice.Este cauzat de o diferenta d epotential electrostatic.Acest fenomen are loc in natura.Se produce intre nor si pamant sau intre nori cu electricitate incarcati.
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T11:06:08+03:00
        Ploaia

        Ploaia este o precipitatie atmosferica sub forma de picaturi. Aceasta se formeaza prin condensarea vaporilor de atmosfera. Ploaia poate fi torentiala sau usoara de vara. Primavara si toamna ploua cel mai mult. Ploia este necesara culturilor agricole.

1 5 1