Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T10:35:32+03:00
El a dat o lacrima pe caiet.
O multime de poeti au studiat Romanul .


Daca stii te rog ajuta-ma merci !!! :)
El plange cu lacrimi de crocodil .
Acesti poeti au scris cartea ''Iubeste-ma cat poti'' .
Multumesc fain ! :) o zi buna si spor
multumesc la fel si tie, e ok ?
2014-10-04T11:18:20+03:00
Un elev are un caiet. EL il foloseste pentru limba romana. Dar de fapt el rupe foi din caiet,deseneaza mereu pe ele si face avione din ele. Astfel,elevul se trezeste ca nu mai are nici o foaie in caiet iar profesoul in intreaba unde este caietul,iar el raspunde: Mi s a terminat caietul,cand de fapt el il folosise pentru altceva.
:)))))) ?
E un pusti de maxim a 4-a car nu are ce face pe acasa, sper sa cada tavanul pe el. :))
hahaa :))