Separa din urmatorul text cuvintele care reprezinta corpuri, substante si materiale :

"Pe masa se afla un pahar de sticla plin cu apa. Apa este potabila. Frunzele plantei din vasul ceramic contin clorofila.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T10:03:29+03:00
Corpuri-masa,pahar,vas ceramic
substante-clorofila
materiale-sticla,ceramica
2014-10-04T11:43:32+03:00
Corpuri=masa  
substante=clorofila
materiale=sticla ceramica
2 1 2