Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T10:06:20+03:00
A venit toaman si doua pasarele stau de vorba pe o creanga:
-Buna surat-o!
-Buna!Ce frig incepe sa se abata pe aici.
-Mai avem putin si plecam in tarile calde.
-Asa ste surioara.Imi va fi dor de locul meu.
-Si mie,iti aduci aminte cu ce truda am facut cuibul?
-Da,alergam pe camp dupa paie si nu era mica distanta.
-Dar a meritat.
-Asa este acum avem copilasi frumosi care vor pleca cu noi in tarile calde
-Uite surata cardul nostru.
_da,La revedere!
-La revedere!
2014-10-04T10:07:57+03:00
-Brrr!!!, ce imi tremuta penele , sora pasare !
- Si mie , Vine tomna .
- Ar fi bine sa ne lom zborul curand daca nu vrem sa ingetam pe crengile uscate ale copaciilor !
- Ce tara sa alegem de data asta ? intreba una dintre pasari
- O tara fooarte calsa , raspunse cealanta cu glas cald .
-eu zic ca in cel putin 3 zile sa si plecam , ca altfel , ne va prinde iarna pe drum .
- Ai dreptate , o aproba pasarea de p o creanga alaturata .
 Cele 2 pasari isi luara zborul spre tarile calde astfel copacu ramase singur , fara nici o frunza.