In clasele I-IV intr-o scoala sunt 436 elevi.Dintre ei121 au participat la Concursul ,,Campionii Sportului'', iar cu 89 mai multi elevi au participat la Concursul ,,Cangurul'''.

a) Aflati nr. elevilor care n-au participat la Concursul ,,Campionii Sportului''.
b) Aflati nr. elevilor care n-au participat la Concursul ,,Cangurul''

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T10:02:59+03:00
436-121=315 copii au participat la concursul campiioni sportului
315-89=226 copii au participat la concursul candurasul

ai nevoe de expresie matematica?
Multumesc Crystinutza.........Da,de expresie matematica!
2014-10-04T10:22:53+03:00
436-121=315 copii n-au participat la concursul campionii sportului
Cati copii au participat la concursul cangurul?
121+89=210
Cati copii n-au participat la concursul cangurul?
436-210=226