Răspunsuri

2014-10-04T05:07:26+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pe intervalul (-∞, 1) functia est monoton descrescatoare.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-04T05:45:57+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1. Fie 0 < x < y < 1 =>  x - 1 < y - 1 < 0=> 0 < y - 1 < x - 1 => 1 / (y-1) > 1 / (x-1) =>
 f(x) < f(y) => f e strict crescatoare pe ( 0, 1 );
2. Fie x < y < =0 =>  x - 1 < y - 1 < 0=> 0 < y - 1 < x - 1 => 1 / (y-1) > 1 / (x-1) =>
 f(x) < f(y) => f e strict crescatoare pe ( -oo, 0);
3 Fie x < 0 < y < 1 => x - 1 < y - 1 < 0=> 0 < y - 1 < x - 1 => 1 / (y-1) > 1 / (x-1) =>
 f(x) < f(y) ;

In concluzie, f este strict crescatoare pe (-oo, 1);