Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-03T23:06:21+03:00
Proprietati fizice: fierberea, evaporarea, condensarea, dilatarea, contractare
O proprietate a fierului: ruginirea
8 4 8
2014-10-03T23:22:27+03:00
Solid crima constructii proprietatea=crima solida in constructii
Proprietati fizice:solubilitatea,dilatarea,condensarea,conductibilitatea,contractarea,dinsitatea,maleabilitatea,inghetarea,evaporarea,
proprietate a fierului:insolubil