Răspunsuri

2014-02-19T18:25:08+02:00
Ostiri de nori isi fac bagajele
crivatul o ia la fuga..

1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-19T18:29:15+02:00
Vb despre cer si ostiri de nori care pleaca pe alt teritoriu, lunca care e in sarbatoare si isi schimba vesmantul, fuga crivatului alungat de soare, razele soarelui care se rotesc linistite.....(zic si eu)
mai ai niste idei cum sa fac compunerea?
O zi obisnuita de inceput de toamna.... cu descrierile de mai sus...