Răspunsuri

2014-02-19T18:24:59+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-19T18:26:57+02:00
Cum toate muchiile sunt egale => ca MATE e un tetraedru => aria laterala este egala cu aria unei fete laterale x 3= L²√3/4 x 3= 36√3/4x3=9√3x3=27√3 cm²
Scuza-ma, imi poti spune te rog cum ai ajung de la 9 la 27? Ai inmultit cu 3, dar cum?
Pai 36rad3 /4= 36rad3 :4=9rad3, apoi pe 9rad3 l-am inmultit cu 3 si am ajuns la 27rad3, iar formula pe care am folosit-o pentru a afla aria unei fete a fost L²√3/4( la triunghiul echilateral)
Multumesc ! :)