din poezia "lacul '' de M.Eminescu care sunt elementele care sugereaza intimitatea si inefabilul intalnirii imaginare dintre cei doi indragostiti? eu m-am gandit la luna si lac . mai sunt si altele?

2
Versurile 7-10 sugereaza intimitatea, iar plimbarea cu barca sub lumina lunii ascultand vantul si apa reprezinta inefabilul intalnirii.
mersi

Răspunsuri

2014-10-03T19:50:49+03:00
Poti adauga si barca, cat si vantul. Toate aceste elemente creeaza acel cadru natural rustic, de dragoste
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-03T19:54:34+03:00
Mai este si spatiul in sine care sugereaza intimitatea , deoarce acestia se afla intr-un spatiu inchis unde nimeni nu se afla, ei se afla langa un lac in natura, in acel spatiu singurul martor al iubirii lor este natura care îi protejeaza de lume si le sustine iubirea.
Daca te-am ajutat
Te rog apasa butonul multumesc
sentimental mai esti. multumesc
Placerea mea
Si sunt sentimental :)