Ideea principala a fragmentului:
-I-a te uita ! S-a terminat! Doar alartaieri l-am cumparat!
Uimirea baiatului era neprefacuta.Caietul se ispravise.Nu ramasese decat o pojghita la umbra celor doua coperte.

2
Baiatul constata uimit ca i s-a terminat caietul.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-03T19:54:28+03:00
Baiatul era uimit deoarece caietul se ispravise
1 5 1
2014-10-03T19:57:53+03:00

Baiatul era uimit deoarece a observat caietul care s-a terminat repede.